07 augusti 2009

Vårt dygn i bilder

Parkerade vid färjeterminalen och gick till Djurgårdsfärjan, här ser ni en vy från slussenP8060114

Vi var (tyvärr) inte ensamma på Grönan denna dag. Köer så in i helskotta!

P8060119

Till slut vann jag. 2 gånger satsade jag på nr 21 (mitt födelsedatum) och vann inget men när jag satsade på året (66) vann jag!

P8060124 På soldäck på Cinderella, nyduschade och ömma i fötterna

P8060126

Ett coverband och den otroliga solen gjorde att det var knökfullt även där

P8060127

I dag har barnen varit på Cilla och Totte samt Bio på båten och vi fick lite egentid. Den tillbringade vi på däck med varandra och varsin bok.

P8070149

Mina fötter som jag alltid tyckt är så fula. Som tonåring hade jag strumpor hur varmt det än var på sommaren för att dölja dom. Nu ser jag att väldigt få har vackra fötter (Magnus har perfekta) och framför allt, vem bryr sig om mina fötter?

P8070146

Hemma i stan, nöjda och trötta. I dag är mina barn på Grönan med sin pappa. Insane var i gång såg jag, den var ju tyvärr stängt när vi var där men jag åkte bl.a.: Vilda musen, Kvasten, JetLine, Katapulten. Inte så illa pinkat av en trähäst!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Vem bryr sig om fötter! Jag har tokfina fötter(faktiskt det finaste på min kropp om jag fick välja), men det är ju ingen jävel som ser dem. De är ju instängda i skor 10 månader per år!

Vilken jättemysig "förhelg" ni har haft och vilket fantastiskt väder!!!

P:S Vilka fina sommarfoton

Lotta sa...

Vad trevligt ni verkar ha haft. Kan tänka mig att tjejerna är mer än nöjda. Trist med köer på grönan tycker jag. Man ska gå dit när det är dåligt väder, då vännen får man valuta för pengarna :-))