08 augusti 2009

Sommarknän

Passar kanske inte på 43 åringar men det är just vad jag fått, åtminstone ett. Cyklade över till familjen Dahlén i går kväll och på hemvägen när jag vänder mig om för att se varför Magnus hamnat på efterkälken så vurpade jag. Blödde mycket gjorde det och ont som f-n när jag försökte tvätta bort gruset som hamnat i. I dag gör det ont när jag böjer på det och jag inte låta bli att beundra alla barn som ofta drabbas av detta och aldrig gnäller mer än när det just händer.Bild0261 Nu åker vi ut till Getis i några dagar, Magnus dator tas med (han har något slags inbyggt modem) så inlägg kommer!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Sommarben är inte så gulligt på dig kanske som på barnen :-)

Ha det bra på Getis.

Pingvinfamiljen sa...

Aj, satan så ont!

Anonym sa...

Ajajaj!
Ditt knä ser ut som Andrés armbåge. Han har samma historia som dig, cykelvurpa.
Kul att du vann. Anna och hennes familj har en djävla vana att vinna choklad på Grönan.Jag åker aldrig karuseller så vi skulle gå back om vi tog samma erbjudande som er, hihi
kram från store syrran