27 augusti 2009

Mera hockey!

    Först en bild på blomkrukorna som fick en lite höst makeover i går.Bild0311

     Bilen stod framför så jag kom inte åt att fota de alla tillsammansBild0312

I kväll var det dags för ännu en son att spela träningsmatch. SSK mötte idag Skellefteå och fick tyvärr 2-3 i baken. Lukas fick dock mycket istid och en assist. Träffade också Oskar som skaffat mustasch! Jag fick migrän för 2 gången denna dag men hävde anfallet med 50 mg Imigran. n841300301_7924

Hemma, nyduschad och hungrig. Tänk alla naturligt smala som här hade “myst” till med en varm macka, kanske med kantareller och ett glas kall öl. Nåja, i den gruppen har jag aldrig varit och kommer väl aldrig att hamna såvida jag inte drabbas av allvarlig sjukdom, och det vetè fan om det är värt.

Tack och godnatt och snälla låt mig vakna huvudvärksfri i morgon.

Inga kommentarer: